Britská vozidla


Obrněnci z Velké Británie obvykle dávají přednost rychlosti střelby a průbojnosti (schopnost prorazit pancíř nepřítele) před alfa poškozením. Při postupu jejich vývojovým stromem si jistě povšimnete odlišností mezi prvními stroji a těmi pokročilejšími: první z nich byly navrženy buďto jako těžké a pomalé pěchotní tanky, nebo naopak jako rychlé a zranitelné křižníkové tanky. Pozdější typy ale už následují doktrínu univerzálního tanku a jsou více vyvážené.

Britské těžké tanky: Těžké tanky tohoto národa začínají jako pěchotní tanky, to znamená, že jsou pomalé a nepříliš dobře pancéřované. Vynahrazují si to zmiňovanou rychlostí střelby a přesností. Jak postupujete úrovněmi, další modely jsou postupně více mobilní a dokonce přesnější, zejména za pohybu. Pancéřování zůstává relativně slabé, ale na rozdíl od prvních tanků jejich stromu již má zkosené pláty a dokáže tak sem tam něco odrazit.

 Britské střední tanky:  Britské střední tanky začínají podobně jako jejich těžcí bratříčci jako pomalé pěchotní obrněné stroje. Později se ale vyvinou ve více univerzální podpůrná vozidla s vysokou rychlostí palby, výbornou přesností ale nepříliš slavným alfa poškozením. Jejich dobrá pohyblivost z nich ale dělá velmi užitečné podpůrné stroje.

 Britské lehké tanky: Tato vozidla jsou omezena jen na nízkou úroveň, skuteční průzkumníci tu na středních a vysokých úrovních nejsou. Možná jsou o něco rychlejší než jejich protějšky jiných národností, ale jejich nízká rychlost otáčení na pásech tuto výhodu prakticky likviduje.

 Britské stíhače tanků: První britské stíhače tanků jsou většinou upravené verze jiných vozidel, což je dělá rychlými, ale špatně pancéřovanými. Dále ve vývojovém stromě se ale jejich modely stávají podstatně pomalejší a lépe pancéřované. Ve výsledku jsou ideální jak pro využití v první linii tak na obranu. Větev je zakončena FV215b (183), považovaným za jedno z nejnebezpečnějších vozidel ve hře, a to díky jeho silnému dělu.

 Britské dělostřelectvo:  Dělostřelectvo tohoto národa je velice různorodé, každý model má jiné vlastnosti. Většina z nich ale disponuje velmi širokým odměrem děla, umožňujícím měnit cíle bez potřeby pohybovat korbou vozidla. Pozdější modely se vyznačují velkými korbami a přijatelně vysokým alfa poškozením.